29 Julai 2010

HOMEWORK NAJIBAH.

Najibah anakku yang paling kecil (setakat ini..hehe) bersekolah di Q-Dees Taman Midah. Hari ini seperti biasa Najibah ada homework. Dia bertanya padaku macam mana nak buat. Bila aku tengok..aku kata ..'adik kena lukis gambar adik'. Dan aku tunjukkan gambar seorang budak perempuan (dalam buku readingnya) dengan harapan dia akan cuba lukis spt gambar itu....then aku pun buat hal aku...tambah lagi aku baru balik dari kerja.
Selepas lebih kurang 15 minit..aku tengok..dia dah main2..aku pun bertanya..'adik...gambar tadi dah siap ke? jawapnya 'dah..' Bila aku minta dia tunjukkan....hahaha...inilah dia hasilnya. Cantik tak?






Ada sama tak dengan rupa sebenarnya? hehehe........

2 ulasan:

  1. Kiutlah Jibah ni. Ni mesti sebab uminya pun terer melukis. Ha ha

    BalasPadam
  2. Sory Salwa...aku tak perasan kau komen kat sini. Ahaa..memang mak nya pun tangan batu..keras...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...