17 Julai 2011

INILAH RUTIN KU.....

Anakku seramai 3 orang..1 lelaki dan dua perempuan. Eh eh eh...jangan silap pulak..yang dalam gambar ni nampak je cam sama tapi mereka sepupu. Dua yang kiri kanan tu adalah anak-anak perempuanku. Yang tengah tu adalah anak saudaraku yang tinggal di Subang Jaya. Selepas mamanya bersalin dan ada adik baru (sekarang umur 3 bulan) kerap aku ambil anaknya yang sorang ni bila hujung minggu.

Ye lah ...boleh la jugak kita orang main-main ngan dia. Acceli umurnya dalam dua tahun lebih..tengah best usik..hehe...Farhan namanya. Dia pun dah tahu nak mengikut bila aku ke rumahnya. Apalagi...aku ambik la wat n
balik. Hari Ahad terpaksa la hantar semula..nanti mamanya marah wooo...

Haa..tengok..dia pun dah tahu demand bila kita orang keluar..hehe..


Ada satu malam tu..dalam kul 11 malam..mamanya telefon tanya aku dah tido ke belom? Suspen gak..ingatkan dia ada kecemasan. Rupanya Farhan nak bercakap ngan aku-che ngah dia..hehe...jangan mare ya mamanya..Kalo tak bukan hujung minggu je.....tapi aku ambik terus..wakaka....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...